tisdag 29 september 2009

Tvätta

Efter skolan idag mötte jag upp Madde för en fika, när jag ändå var i stan passade jag på att köpa ett par nya leggings! Hittade ett par super sköna på Supre :-) Så gå dit om ni behöver nya ;-)

När jag kom hem så åt jag lunch och stoppade i en maskin tvätt. När den blev klar så kom jag på att jag hade fler grejer att tvätta så för att slippa betala 3 dollar igen så handtvättar jag. Tänkte även städa lite på rummet, grejer överallt!

Har inga större planer för resten av dagen, bara en promenad lite senare.

Svar på syrrans kommentar: när kommer du och drar dem i örat då??? ;-)

2 kommentarer:

kathrine sa...

hej! va fin header du har gjort!! =) vi borde ta en fika någon dag tycker jag! kraam!

Unknown sa...

Väldigt snygg header vännen, du är duktig på grafisk design:) K