söndag 27 september 2009

Tidig morgon

De två senaste dagarna har jag absolut inte sovit rekordlänge! Tack Sam för att du gjort så att jag vaknat, ELLER INTE!!!

I lördags gick jag till South Bank, gjorde inget speciellt på kvällen. Antagligen satt jag vid datorn för här spenderar jag mycket av min vakna tid.

Igår gick jag också till South Bank - mötte upp Per och så solade vi väll i 4 timmar. Jag lyckades att bränna mig på ryggen, i mitten där man inte kommer åt. Typiskt! Men jag har kommit på en lösning till nästa gång så det skall förhoppningsvis inte upprepa sig.

På vägen hem shoppade jag lite mat. När jag kom hem duschade jag av mig all sand, åt rostade mackor (som jag längtat!) och vilade i 2 timmar. Senare så städade jag min del... Mycket mer hände inte.

Nu lyssnar jag på B105 och dricker kaffe. Skola 13.30!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä nu är det nog! vem är det som stör min systers skönhets sömn??? tror jag får åka ner och dra dom i örat!!! (kanske lite salt i något sår hade fått dom att börja bete sig) annar är ju ett hett tipps en liten skorpion under täcket,, varför inte en gift orm??;) älskar dig // lill syrran