tisdag 22 september 2009

Hello Sweden!

Lördagens fest började med att jag åkte med Madelene och Todd hem. Där åt vi middag och sen bar det av till förfesten hemma hos Lucas. Efter några timmar där så drog vi vidare till en födelsedags fest på ett uteställe. Det var inte jätte mycket folk där, men det var hela deras kompisgäng och det räckte bra. Vi hade verkligen sjukt kul! Det spelades grym musik (jonno och scotty stod för det) och man behövde inte vänta i baren (det kan vara bra och dåligt) haha! Med det här gänget kan man inte undvika efterfest så vi åkte tillbaka till Lucas place. Festen fortsatte i många timmar. End of story. Ha!

I söndags mötte jag upp Robin i stan för att chilla lite! Vi åt lunch tillsammans med hans flickvän (som jobbar i stan) och sen tog vi en kaffe. Trevligt! Bra för mig att gå ut en sväng och inte vara inne hele dan...

Igår hade jag eftermiddags lektion i Tourism Compliance Requirements. Kul att ha Elizabeth som lärare igen!

Idag hade vi förmiddags lektion i Manage Finances (tror jag de heter, de har så många namn på kurserna). Det verkar bli en utmaning!

Imorgon är det heldag, Quality Customer Service + Tourism Compliance Requirements står på schemat. Jag och Linda skall "träna" efter skolan.

Nu skall jag sova för jag är VERKLIGEN trött.

1 kommentar:

mlene sa...

Lycka till med träningen :) skratt* go hard or go home!