onsdag 16 september 2009

Lugn som en koala!

Nu har jag suttit i två timmar och försökt att plugga. Men det går liksom inte, känner ingen motivation! Skall ge det ett ordentligt försök imorgon. Det måste jag - rapporten skall lämnas in på fredag! Tur att jag har huvudrubrikerna klara! Tur också att mina underbara vänner ger tips om hur jag kan göra! :-)

Har haft en underbar dag hemma hos Madelene. Se själva:





Så imorgon skall jag alltså plugga ett par timmar, sen är tanken att jag skall åka in till stan på eftermiddagen för att betala hyran och fika. Hoppas också på att få prata med min favorit skåning, tjoohooooo! För er som har dåligt minne är det Josefin som jag delade rum med i förra lägenheten...

Ibland kan man verkligen skratta åt sig själv, och ni kommer antagligen inte tycka att det här är särskilt roligt. Men innan när jag pratade med Josefin på MSN så frågade hon skvaller från Brissy. Man jag kunde tyvärr inte tillhandahålla med något då jag förtillfället är lugn som en koala. Sover, äter, sover, äter... Inga partyn här inte! Haha! För er som inte hajade grejen så är det att jag är lugn som en koala som är det roliga. SUPER KUL VAAAAA!??? :-)

2 kommentarer:

Patricai sa...

sååå sjukt läckra bilder... du lever som en filmkändis!!!!!!

Nina sa...

Asså... Ja fattar ingenting.. Lugn som en koala? Min Ragnar är sjövild!!!!! Kan man valpträna den tro? Sök svaren i Australien gumsi o återkom till mig snarast!! ;p Puss!