tisdag 15 september 2009

En vanlig tisdag...

Imorse hade vi den sista lektionen i Monitor Workplace Operations. Lämnade in Assessment 2 för några timmar sedan. Assessment 3 skall vi lämna in på fredag. Har faktiskt vart kul att läsa detta ämnet och läraren har vart toppen! Man kan ju hoppas att vi får henne i något annat ämne. Dock tveksamt...

Idag blev det donken till lunch. Mumma! Bic Mac e så gött! Efter det åkte jag hem för att fixa lite sen tillbaka till stan för att möta upp Madde och nu sitter jag hemma hos henne. Imorrn blir det poolhäng IGEN! Jobbigt ;-)

Natti natti!

3 kommentarer:

kathrine sa...

ujuj va jobbigt det låter med poolhäng asså blir ju trött bara jag läser det... :P jag har helg kl 12.30 idag så imorron ska jag också hänga vid poolen!! vi tänkte ha bbq på lördag på uiniresort me alla nya, kommer 8 till som ska plugga grafisk design, vill du komma? eller... du kommer väl?
puss o kram!!

Patricia sa...

jösses att du orkar ... leva i detta härliga ställe. Strand, pool, o härliga ja underbara kort o om du inte hämtat dom på nätet *ler* så är du helt enkelt hur bra som helst.

Nä det är nog inte bara drömmen tror jag, det är lång prommis hem....

Men njut lite för mig med

Kram

Madelene sa...

hi dude! sounds great! är så glad att du är här med mig! jag längtar redan tills i mon då vi ses smile* sov gott