söndag 13 september 2009

Fireworks

Efter att ha pluggat i ett par timmar igår och gjort klart Assessment 2 så kände jag för att hitta på något. Tur att Malin och Robin skulle in till stan! :-) Vi kollade på Riverside Fireworks, alltså fyrverkerier mitt inne i stan. Tror de höll på i 25 minuter... Sjukt fint! Anledningen till fyrverkerierna är att det nu i två veckor är Brisbane Festival i stan. Undra om de har något annat skoj att gå på? När det var klart så åkte jag med dem en sväng till Genesis där de bor för ett glas vin. Sen åkte jag hem!

Idag tror jag att jag skall gå till South Bank för att sola och bada. Palla sitta inne idag med! Har en Assessment kvar i ämnet som jag gör nu. Men den skall inte vara inne förrens på fredag så det är lugnt! Jag har ingen frukost hemma så det får bli en banan och apelsin. Hur trist e inte det då. Jag är så hungrig! Jag får helt enkelt köpa nått vid stranden... Och sen handla på vägen hem. Det är verkligen ett måste!


1 kommentar:

Patricia sa...

Du har nog jobbigt att orka med en dag på stranden just nu.... not!

Ha en trevlig kväll!

Kramisar