fredag 4 september 2009

Tired of this shit!

Åkte in till stan vid 12.20. Skrev ut lite papper på skolan, betalade hyran och mötte upp Madde! När hon gick till jobbet kollade jag lite i affärer. Det blev godis som fick följa med hem! Det är ju trots allt fredag... Så här sitter jag med mina Sura Remmar och 70% Chocklad.

När jag kom hem blev jag så trött på att det är så fruktansvärt skitigt här (de har säkert inte städat på år och dag). Så jag fick ett ryck och städade... Torka lister, fönster brädor och skåps luckor. Dammsög gemensamma utrymmen och städade dusch+toalett! Samt dammsög upp alla äckliga spindelnät... Känner mig verkligen arg på de andra. Det här är inget som jag skulle behöva göra! Det skulle vart rent och fint när jag flyttade in!

Ikväll händer inget speciellt...

1 kommentar:

Benke sa...

You go girl. gör en konstig armrörelse som inte går att beskriva nmed ord.