lördag 12 september 2009

Flight Centre

Gomorron gomorron! Idag sov jag riktigt länge... 8.40 slog jag upp ögonen! Nu sitter jag här med mitt kaffe och försöker vakna till liv. Alltså jag är ju vaken men hjärnan verkar inte ha vaknat ännu... aaa ni hajar väll? :-)

Igår så jobbade jag på Flight Centre på 327 George Street här i stan! Jag fick skriva ut en del dokument (biljeter och resplaner) och satta ihop dem i en fin liten röd sak. Fick även boka ett hotell rum och en bil! Så nu kan jag allt! haha. Inte riktigt... Men man får ju börja någon stans. Jag är verkligen sååååå glad att jag har fått en här chansen att testa på att jobba på en resebyrå!

Efter jobbet så mötte jag upp Madelene för en öl, rättare sagt vi delade på en jug. Hemma antar jag att vi kallar det för en kanna ;-) De brukar vara på 1,2 liter tror jag. Vi fick ca 3 små öl var. OOO gud så gott det var med iskall öl alltså! Jag kan inte låta bli att tänka på Australia Day när jag är på Beach House och min och Josefins uppladdning... haha!

1 kommentar:

Patricia sa...

Vad KUL!!!

Hoppas att du trivs! Det måste ju vara ett ganska varierade jobb, alla kunder vill ju olika?!

Hoppas att dagen varit bra än så länge o kvällen blir super för dig!

Kram