torsdag 10 september 2009

Härliga torsdag!

Igår var jag uppe ganska länge så idag sov jag ända till 8.00. Sååå länge...! haha. Det är helt ok här förutom att jag har ont i halsen. Jag hoppas att det försvinner tills imorgon när jag skall jobba och få "Work Experience" på en resebyrå! Skall vara där ett par fredagar framöver. Jag är så excited!!! Jag har fått shoppa en skjorta och ett par skor. Men byxor tycks vara omöjliga att få tag på. Skall ge den en chans idag med. Hmm... Det måste jag ju! Börjar imorgon! :-) Var faktiskt inne och sa hej till dem igår, gud vad fånig jag kände mig. Äsch, såå skaka av sig det! NU KÖR VI!

Presentationen vi hade i Tisdags gick faktiskt ganska bra. Hon sa att vi var duktiga!!! SKÖNT att den är över... Efter skolan så käkade jag och Linda lunch på Jimmy's Queen Street (god I miss my apartment on the same street), mycket trevligt och gott! Efter det begav jag mig till Coles för att handla middag till mig, Madelene och Todd. Tog bussen till dem efter det. Vi gjorde grillspett i ugnen, sjukt gott! Jag stannade över natten och igår morse när Madde åkte till jobbet åkte jag med till det köpcentrat för att kolla i affärer! Jag var trött på det 12.00! Då tog jag bussen hem... Runt 16.00 tog jag bussen in till stan för att kika lite till efter byxor, ingen lycka! 18.05 steg jag på tåget mot Indooroopilly (japp det stavas så), var bjuden på Fajitas Kväll hemma hos Linda. GÖRA GÖTT! Jag hade givetvis inte kollat bussarna hem utan tog mig bara till stan och hoppades på att det skulle komma en snart. Men nej nej, fick vänta i 40 minuter!

Vi ni vad? Jag skall aktivera mig! Tjoohoo! Pole Fitness it is! Detta är alltså något jag får betala för och inte något jag får betalt för... haha! Men i alla fall, det skall tydligen vara grymt roligt och en bra tränings form. Jag och Linda kommer helt klart få många skratt...!

Så här GÖTT kommer jag att ha det de närmsta dagarna!


To do list Thursday 10/9
  • Hitta ett par byxor
  • Plugga (Assessment 2)
  • Promenad

1 kommentar:

Benke sa...

Mmm. Polefitness. Det låter lite speciellt.

Är det dans kring en stång? eller stavhopp.