måndag 14 september 2009

Hallå ja!

Det var verkligen härligt att ligga vid South Bank igår! På vägen hem skulle jag ju köpa mat. Väl framme i kassan så fungerar inte kortet! Så jag ringer SEB och den dryga mannen i telefonen berättar för mig att det är avstängt för systemunderhåll. Tack för det! Han kunde ju vart trevlig i alla fall... Och jag som hade såååå mycket mat hemma! INTE! När jag skall åka hem så ringer Madde och föreslår att jag skall åka hem till henne och Todd så det gjorde jag. Fick jätte god potatisgratäng och kött! Eftersom vi ändå bestämt att vi skulle leka idag så sov jag över.

Idag har vi mest hängt vid poolen och till lunch gjorde vi en galet god pizza... :-) Sämre kan man ha det. Vid 15.30 tog jag bussen till Carindale för att testa lyckan i mataffären och JAAAA kortet fungerade idag! När jag kom hem gjorde jag lite mat och nu sitter jag här... Tänkte göra läxa som jag hade lagt långt bak i minnet. Typiskt!

Idag är det 250 dagar sedan jag lämnade svensk mark och 130 dagar tills jag befinner mig där igen. 95 dagar kvar tills jag tar examen och mitt och Krokkos äventyr börjar! Tjoohoo!



Inga kommentarer: