torsdag 24 september 2009

Flingor, Yvonne och Skola!

Jag har precis ätit frukost, flingor med fruktsallad till. Jag måste nog säga att de var de äckligaste flingorna jag någonsin ätit. Så de kommer jag helt klart inte köpa igen. Problemen är bara att jag öppnade paketet idag och har en hel del kvar. Kan ju inte slänga dem...

Igår var jag i skolan och det var helt okej faktiskt, efter det gick jag till South Bank för att möta upp Yvonne med sällskap! För er som inte vet så jobbade vi tillsammans på Göteborgstryckeriet. DET VAR VERKLIGEN JÄTTE KUL ATT TRÄFFAS! :-) Hoppas de får en fortsatt härlig semester här i Aussie! Efter det tog jag bussen hem för att knåpa ihop en text till IBS.

Förresten så har jag nog kommit på att jag inte känner för att plugga efter det här utan jag skulle verkligen älska att jobba! Jag kan tänka mig att läsa enstaka kurser men det är det enda. Det är inte alls omöjligt att jag ändrar mig men så ligger det till just nu.

Om 20 minuter skall jag åka till praktiken/jobbet. Spännande att se vad jag får göra idag. Är glad att jag fått den här chansen!

1 kommentar:

Patricia sa...

Det är klart du kan slänga det! Man blir inte lycklig av att äta äcklig mat...

Hoppas du fick en spännande dag på jobbet. KRAM