fredag 18 september 2009

Trött

Imorse skickade jag in min rapport! Hoppas att det går bra. Återkommer med feedback från läraren om en vecka eller två...

Idag har jag alltså var på Flight Centre, det har var mycket kul idag faktiskt. Så vad har jag gjort, ringt en massa samtal (ang hotell och bilar), skrivit ut dokument med mera! Det är ett par tjejer och en kille som jobbar där. Ett härligt gäng! När jag gick därifrån idag kände jag mig riktigt glad! Glad för att det gick bra idag och för att det är helg. Och jag behöver inte plugga något i helgen... :-) Självklart så glömde jag ta bilder idag... Fast jag tog med kameran, TYPISKT!

På vägen hem hyrde jag 17 AGAIN, tänkte först kollat på den ikväll men det verkar som att jag somnar vilken sekund som helst så jag kan lika gärna kolla på den imorgon bitti! Jag tror nämligen inte ens Zac kan hålla mig vaken!

GRRRRRR!

Imorgon skall jag antagligen en sväng till South Bank för att sola och bada i några timmar innan jag åker till med Madde hem. Det kan nog bli lite partaj imorrn faktiskt!

Om tre månader (18 dec) så hoppas jag att det firas ordentligt. För då har jag läst klart min kurs på Martin College!

1 kommentar:

Carolina sa...

Aja hjärtat, klart vi firar din student!!! Sen firar vi vår REUNION for life yo! puss
Ps. grabben e heeet;)