torsdag 17 september 2009

Jag har det ganska gött här!

Nu har jag precis skickat iväg min report för evaluation till Nina. Får se om hon orkar kolla på det! :-) Känns dock inte super...

Nu tänkte jag ta mig en välbehövlig dusch för att sedan gå in till stan. En promenad på ca 25 minuter. Varför ta bussen när man kan gå? Hmm.. Idag orkar jag gå och har gott om tid... :-)

Imorgon är det Flight Centre som gäller igen. Tänkte ta med mig kameran så ni kan får se hur det ser ut!

Efter det är det helg igen. Härligt! Och såhär ser vädret ut det närmsta dagarna:


GÖTT ELLER!? :-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Gött för dig vännen. Här börjar det blir kallt, usch

Carolina sa...

Kan inte bli mer gött:)

Nina sa...

De blir MVG!!! ;p

Patricai sa...

Låter som en hur bra ide som helst att du ta med dig kameran*ler*

Igår kväll önskade jag att jag hade vantar med mig när jag tränade.... nu e det på väg kylan här men hos dig verkar det som om det är bara sommartoppenväder!

KRAM