söndag 6 september 2009

Pappa

Vet du vad? Det är faktiskt farsdag här i Australien idag! Vet att det inte är det hemma men här kommer i alla fall ett GRATTIS PÅ FARSDAG! Kul att prata med dig idag :-)

Så vad har jag gjort idag... Vaknade ca 5.30 av telefonen, familjen Olsdotter slog en pling :-) Tur att det inte var en karl eller nått sånt då att jag jag blivit sur men det här gjorde absolut inget... haha! :-) Vi pratade en stund sen somnade jag faktiskt om i några timmar. När jag vaknade satte jag mig vid datorn i vanlig ordning, fixade det sista på presentationen.. Vid 12 bestämde jag mig för att det var dags att röra på fläsket så jag tog på mig träningskläderna och gick ut på en lång powerwalk... Gick ner mot South Bank, längs floden vid Kangaroo Point, över Story Bridge och längs Riverside/Botanical Garden och över Goodwill Bridge tillbaka till South Bank och därifrån hem till Highgate Hill... Två timmar tog det! Lagade lite mat och sen sov jag i någon timma. När jag vaknade bestämde jag mig för att hyra en film så jag tog bussen till West End. Det blev The Boat That Rocked, hoppas den e okej...

Nu är det filmtajm!

Inga kommentarer: