måndag 7 september 2009

Dagens skinny tips!


Efter som jag inte handlat frukost fick det bli vindruvor och macademia nötter! Det är alltså dagens skinny tips... haha!

The Boat That Rocked var faktiskt riktigt rolig så den tycker jag allt att ni skall se!

Om någon timma eller två skall jag ta mig till skolan och skriva ut lite papper, tack Madde och Nina för hjälpen!!! Skall även passa på att lämna tillbaka en sminkborste som jag köpte här om dagen. Betalar man $17 för den så får den gärna inte tappa en massa hår hela tiden!

3 kommentarer:

Benke sa...

Är det du eller borsten som tappar hår?

Kathrine sa...

det är riktigt gott fakitkst att lägga vindruvorna i frysen! :) testa. blir lite som sorbet nästan när man äter dom, o svalkande o gott o värmen som kommer här!! kraaam!

Nina sa...

Det va så lite så gumsi, any time :)