onsdag 23 september 2009

Dust Storm

Idag har det verkligen vart märkligt väder en så kallad Dust Storm drog in över staden. Dust = Damm. Kändes inte alls särskilt nice att andas in och luften var ORANGE... Nu kanske det låter som att det är livsfarligt, fast det är det inte! Men det ser läskigt ut! Gå in på den här länken och kolla på bilder: DUST STORM IN BRISBANE.

Idag har jag vart i skolan hele dagen och efter det gick jag och Linda på Pole Fitness. Och jag säger. Aj aj aj. Imorgon lär jag har träningsvärk och ett par blåmärken! Men jösses vad kul vi hade! Tur att vi har ett par veckor på oss att öva på movesen! :-) Vi funderar på att gå på lördag morgon också. All in!

Skola imorgon förmiddag. Efter det skall jag skriva en text samt ta en bild och skicka till IBS.

Jag är sjukt trött. Hoppas att jag kan sova inatt!

1 kommentar:

Carolina sa...

Oranget damm kan bara betyda en sak! Ayers rock blåserbort:S Puss