torsdag 10 september 2009

Giftemål

Jag hittade ett par byxor! YES! Inte helt optimala men det får fungera... På bussen hem satt jag som vanligt i mina egna tankar och så klart skall en pratglad indier sätta sig brevid mig. Man hörde/förstod ca 10% av det han sa. Det jag kunde förstå att han hade en son som var 25 år som bor i Indien och så tyckte han att jag skulle följa med hem till hans fru och dotter idag. Han frågade även om jag ville gifta mig någon gång. Hmmm.. Undra vad han tänkte där!? När bussen stannade vid min hållplats sprang jag av...

När jag kom hem från stan tvättade jag och käka middag. Nu skall jag börja med min assessment.

1 kommentar:

Anonym sa...

ok Anna, du skulle ju bara lugnt och fint ha sagt som det var.. att du redan skall gifta dig med en gerk och det här har varit på tapeten i något år men bara inte riktigt blivit av ännu! men ge inte upp hoppet vi skall allt åka tillbaka till napa och hitta din prins;)

//mycket kärlek och pussar lill syrran