måndag 31 augusti 2009

Solklar vinnare!

Från början hade jag tänkt att åka in till skolan idag. Men det gjorde jag inte... I stället åkte jag hem till Madelene! :-) Vi har kollat på tv, foton och spelat kort. Bland annat så spelade vi Vänd Åtta, vinsten gick så klart till mig! Ha!

Imorgon har jag lektion. Hoppas att läraren kan förklara lite bättre hur presentationen skall göras. Och om hon inte lyckas med det kanske någon av de andra eleverna kan! Efter skolan tänkte jag passa på att sitta kvar en stund...

Nu är äntligen min köttfärssås slut, jag har ätit den tre dagar i rad... Blir väll likadant med nästa måltid jag lagar. Ingen mat får gå till spillo! :-)

1 kommentar:

Hemlig beundrare med ett tomt garage sa...

helt underbart att du kom och lekte med mig! eftersom du inte kan leka med mig idag får jag bara sitta hemma ensam och pilla mig i naveln! haha jag ringer sedan vid ett-två tiden! LOVE