tisdag 18 augusti 2009

221 - 121 - 155

Tjenare tjenare! Hur är läget? Här är det bra!

Jag och Josefin lyssnade precis på love songs men det övergick ganska snabbt till party musicBetsy tycker att det är begravnings musik. haha!

Idag hade den första lektionen i Monitor Work Operations, kul! Efter skolan gick jag hem, åt lite lunch och deckade i sängen. När jag vaknade gick jag en långpromenad längs rivern, skönt att röra på sig lite och det har vart jätte fint väder idag = extra nice.

Kvällen blir lugn för min del, tjejerna skall ut en sväng. Jag spar mig till helgen.

Ni kanske undrar vad det är för siffror i rubriken? Det är så här att jag har räknat lite... :-) Det är 221 dagar sedan jag landade i Brisbane, 121 dagar tills Carolina landar i Brisbane och 155 dagar tills hemfärd...

1 kommentar:

Nina sa...

Gör en orm ;) hahah