torsdag 27 augusti 2009

Ensam

Nu sitter jag är i mitt lilla rum på 139 Gladstone Road. Det var precis en fransman här och kollade. Jag tror inte att han vill ha det. Det hade inte jag velat. Men men. Man lär väll sig av sina misstag hoppas jag. Imorgon skall en tjej komma och kolla... Får se vad hon säger!

Gårdagen var chill och alldeles aldelles underbar! :-) Först låg vi vid poolen någon timma (tills vi inte pallade mer) sen grejade vi lite med datorerna och efter det gick vi och handlade mat. Jag måste bara säga det här! Ni önskar nog att ni hade ätit vår Lasange för den var DELICIOUS! M M MMMM! Kvällen spenderades framför tvn och Idol + en kriminalare. Sen var det sova tajm...

Imorse gjorde jag och Madelene scones :-) förutom det så var den största ansträngningen att måla naglarna och gå och hämta posten... haha. Runt 14 tog vi bussen till Carindale Shopping Centre. Vi kollade runt lite och när det var dags för Madelene att börja jobba så tog jag bussen hem.

Nu skall jag göra middag tänke jag. Pastasallad står på menyn. Lite senare skall jag ge mig evighetsprojektet: konsten att göra en grym CV.

Faktiskt ganska trist att ingen av personerna som bor här är någon som man skulle vilja hänga med... Lite ensamt!

Jag saknar er alla där hemma!

2 kommentarer:

Patricia sa...

blir du av med kontraktet om nån annan vill ha ja vad ska vi kalla det? Skyffet?

Pasta sallad är nog avnjuten nu o kvällen är i sitt esse.

Hoppas att hon som kommer vill ha den

KRAM

Nina sa...

Saknar dig me älsking!! Bra att de börjat rulla in folk å titta på rummet. Sälj in de ;) Haha.
PUSS