lördag 29 augusti 2009

Idag har jag solat och badat! :-)

Innan jag somnade igår kollade jag på Bee Movie. Helt ok... Men det är ju en barn film.... Vissa är bättre än andra. Tänkte faktiskt på det att den är bra för barn att se, så får det ett hum om vad bina faktiskt gör...

Han som skulle komma imorse kom aldrig. Men 2 andra har vart här och kollat. Alltså ingen verkar särskilt intresserad. Varför, varför skulle jag bosätta mig här!?

Strax efter 11 idag tog jag bussen till South Bank. Jag hittade en bra plats och parkerade där i 3-4 timmar! Härligt!

Nu har jag precis ätit middag och känner för att sova. Men lika bra att jag väntar i någon timma till!

1 kommentar:

Benke sa...

Det fixar sig säkert med lägenheten. Det brukar gör adet. Anledningen till att jag inte har uppdaterat min blogg är att jag faktiskt inte har haft tid. Det har varit en hektiskt månad Augusti. Men lugn det kommer snart en uppdatering.