onsdag 19 augusti 2009

Jag vill kunna ladda upp bilder!

När jag vaknade idag satte jag mig först vid datorn för att kolla igenom alla bloggar jag läser. Sen var det dags för frukost. Runt 10.30 låg jag och Josefin I Botanic Garden och lapa sol. Hur gött som helst. Men efter 3 timmar tröttnade vi på att göra det så då gick vi hem igen. Åt lite lunch och kolla mailen. Vi la oss i sängen för att vila lite. En och en halv timma senare vaknade vi.. haha! Tokdeckade verkligen! Men skönt var det! Ikväll händer det inget speciellt…

Jag vet att det var längesen jag laddade upp bilder men det vägrar ju fungera. Jag blir tokig! Jag tror att det beror på Three. Kommer förhoppningsvis att fungera på det nya stället, där de har annan operatör och inte mobilt bredband. Jag vet att det inte skall spela någon roll men de är ju efter... haha!

Inga kommentarer: