torsdag 13 augusti 2009

100

Jag fick 100% rätt på provet i tisdags... Nu tycker jag allt att ni skall vara stolta.. haha! Idag skall vi också ha prov men det är inget som vi måste göra egentligen... Bara bra med ett extra certifikat! :-)

Vi gick ut en sväng i tisdags kväll faktiskt... Blev Down Under Bar. Var ju tvungna att fira att tjejerna haft sin sista lektion! Amanda, Linda och Robin kom förbi! Kul!

Igår var jag, Josefin och Robin på Ekka. Det är en festival som hålls en gång om året här i Brisbane. Hör på detta: de får en röd dag och är lediga för att gå på den! Eller vara hemma om de vill men ändå... Jag vet inte riktigt hur jag skall beskriva den. Bondens dag typ! En massa djur och diverse tävlingar samt ett nöjesfält. Vi hade en trevlig dag i alla fall...

Idag skall jag till skolan lite tidigare för att gå på tjejernas Graduation! Sen lektion och efter den skall vi ut och äta med klassen, två tjejer slutar imorgon!

KRAM

1 kommentar:

Benke sa...

Skickligt. Var det en fråga eller??

Du verkar verkligen ha det hur jobbigt som helst. Blir nog skönt och komma hem så man kan koppla av från det hemska pluggandet.