måndag 3 augusti 2009

Min helg!

I fredagskväll hade vi lite förfest här i lägenheten. Även Linda och Amanda tittade förbi... Till Fridays gick vi runt 00.30. Mycket trevlig kväll!

I lördags gjorde vi så lite som möjligt, vi tittade inte ens på tv! haha! Tur att Madelene kom förbi så att vi inte låg i sängen hela dagen i alla fall... :-)

Igår solade jag lite på balkongen sen gick vi en sväng till The Vally Markets, jag hittade ett par solglajjer! Det måste man ha här. Det är den farligaste solen i väääärlden... Eller hur Agent Strömbeck? SEn var ju tanken att vi skulle ta en buss raka vägen till Normanby Hotel. Men nej, så blev det inte. Vi åkte fel två gånger men den tredje så hamnade vi rätt. Jag vet inte hur vi tänkte. haha! Väl framme så blev i positivt överaskade. SNYGGA KARLAR överallt! Woohoo! Först beställde vi in lite mat och sen blev det några öl. Jag åkte hem 18.30, var så trött!

Nu sitter jag och äter frukost. Om någon timma skall jag träna och vid 13.30 är det dags för skola.

Här kommer bilden som jag försökte ladda upp i onsdags:


Söta Conrad & söta Josefine! :-)

Inga kommentarer: