söndag 30 augusti 2009

Film tajm!

Som vanligt så vaknade jag tidigt... De nätterna jag har sovit här har jag vaknat runt 07.00. Inte så nice. LÅT MIG SOOOVA! Men med en högt trafikerad väg utanför och solen som går upp tidigare än vad som är mänskligt är det inte så mycket att göra åt saken...

Imorse funderade jag på vad jag skulle göra och kom fram till att jag skulle ge South Bank en chans även idag... Så jag tog bussen dit. Jag hann väll ligga där i ca 45 minuter innan molnen blockerade allt vad solstrålar heter! Då gav jag upp och promenerade bort till Red Room DVD i West End för att hyra film, det blev The International och New In Town. Nu är det så klart fint väder igen. Men jag tänkte faktiskt kolla på en av filmerna och sen ta en promenad. Mitt mål är att komma hem så brun att ni inte ser mig när det är mörkt (knappast möjligt men ändå). Men jag har ju några månader på mig så det är ingen brådska. Och vem orkar vara i solen hele tiden!? :-)

KRAM KRAM

Inga kommentarer: