onsdag 5 augusti 2009

Hittade en gammal bild

Kollade igenom lite gamla bilder och hittade den här på Conrad. SÅ FIN! För tillfället har jag gooooooingen som skrivbordsunderlägg på datorn. :-)

Efter provet i morse gick klassen (även läraren) i samlad trupp till Spoon för att fika. Jag köpte en sagolikt god Frappe - Choklad och Mint smak! Om det finns hemma, testa! :-)

På eftermiddags lektionen jobbade vi lite i CCT (CrossCheck Travel). Vår lärare är expert på det gamla sättet man jobbar så det här med CCT och White Screen i Galileo är ganska nytt för henne med...

Helt ensam blir jag ju inte när de andra flyttar. Men det kommer helt klart att bli tomt när de flyttar. Vi har känt varann sen vi flyttade till Brisbane i januari och har bott ihop sen i April... Lovely girls! Vart jag flyttar får vi se, två och en halv vecka kvar bara... Lugnt jue! ;-)

3 kommentarer:

Patricia sa...

Jag tycker att det är en micro stund 2½ vecka *ler*

Men du löser det nog, väntar med spänning vad det blir för nåt!

Vi har fått tillbaka sommaren idag *jippi* det var lite lite sommar när hösten kom hela juli.

Kramisar

kathrine sa...

hej hopp! om du inte skulle hitta nånstans o bo så får du sova på våran soffa sålänge! hihi..
ha de fint!!

Unknown sa...

Vi kommer att saknar dig med going:) Betsy