torsdag 13 augusti 2009

Skitungar

Ibland känner jag för att åka hem till Sverige och säga ett och annat till alla SKITUNGAR som inte vet hut. Ni får verkligen ursäkta språket men jag blir så arg och ledsen!

Nu till något annat mer roligt. Idag var jag på Graduation för Betsy, Josefin, Annie och Belinda. GRATTIS TILL DEM! :-) Tråkigt att skolan inte ansträngde sig mer. Kändes inte alls som något speciellt... Efter skolan gick min klass till The Irish Club på Elizabeth St för att fira av Annie och Belinda. Kommer kännas konstigt att det inte är några mer Turism/Travel ämnen. Nu är det bara Business som gäller och vi kommer att ha lektioner med andra elever som inte läser Turism...

Nästa 5-veckors block har jag bara en lektion i veckan, på tisdags mornar... Resten av tiden skall jag sola och chilla! :-) De andra i klassen läser två ämnen till, men som alla vet så var jag här en månad för tidigt och då läste jag de ämnena.

Glömde ju skriva det att höjdpunkten på Ekka igår var när vi fick syn på några Broncos spelare... WOOP WOOP! Snyggingar! Josefin stalkade en av killarna några meter... hehe... Tror att de skulle ställa upp i en intervju... För er som inte vet (säkert de flesta som läser min blogg) så är Broncos ett famous Rugbylag här i Brisbane!

JAG SAKNAR ER DÄR HEMMA! <3

1 kommentar:

Patricia sa...

Gumman... det var väl inget fult språk, vill du så ska jag lära dig fula ord så du kan ta i när du blir arg !!!

Oj det var en tung period du har framför dig i skolan, HUR ska du orka med alla lektioner *ler*
Om sen vädret bestämmer sig för att vara så där underbart så får du akta dig för att inte bli helt förstörd *ler*

Vet du, idag är det lilla Tjörn runt, känns helt overkligt att det redan är Tjörn Runt helg. För dom som segalar så hoppas jag att det börjar blåsa lite mer än nu typ vindstilla.

Ha en trevlig fredag
BAMSEKRAM