måndag 10 augusti 2009

Somliga går med trasig skor

Helgen har verkligen vart sjukt bra! I fredags tog jag det ganska lugnt på dagen, hann med en powerwalk längs floden innan tjejerna (Madelene, Josefin och Betsy) kom hem 15.30. Då var det dricka vin och snacka som stod på schemat. Lite senare gjorde jag en jätte god middag till oss. Potatisgratäng med pannbiff och sallad! Senare på kvällen kom Vic och festen fortsatte. Vi avslutade på The Empire. Riktigt nice ställe faktiskt.

I lördags förmiddag mötte jag upp Madelene på stan, där gick vi runt och kikade i affärer innan vi gick hem. När vi kom hem möttes vi av iskalla Corona (ÖL). Vem tackar nej till det? Jag. Men när de frågade om jag var riktigt säker så svarade jag nej... Haha! :-) Hur nice som helst att sitta på balkongen och dricka öl och lyssna på musik samtidigt som solen skiner... Det trevliga sällskapen gör såklart sin del!!!
På kvällen gick vi till Victory för att disco dansa... TACK Josefin, Betsy, Madelene, Robin, Barney och James för en outstanding lördag!

Igår åt vi lunch på Regatta... Unnade mig faktiskt en riktigt fin köttbit... Även om man är student så skall man väll få göra det ibland??? :-) Efter det tog vi en promenad längs floden och sen åkte jag och Josefin hem till James. Chill o soffan och gos med 7 månader gammal Bowie, en hundvalp... Efter någon timma skulle James lämna av Barney på flygplatsen (eller flygporten som jag sa). De passade även på att lämna av mig hemma.

Och för er som undrar så har jag inte ihop det med någon av karlarna! Det brukar alltid börja spekuleras i det så fort man skriver ett killnamn..

Här hade jag tänkt att lägga in en bild på mina TRASIGA skor, som vart helt förstörda efter en kväll/natt på Victory. Men det fungerar inte att ladda upp bilder. Jag får fösöka senare i veckan...

Snart är det dags för skola...

Inga kommentarer: