fredag 28 augusti 2009

Livets dryck

Så har jag gjort något av det jag skrev att jag skulle göra? Japp! :-) Har inte riktigt pluggat så mycket som jag hade velat men inte mitt fel att läraren inte svarar på e-mail...

Jag har ett tips till er där hemma. Försök undvika att powerwalka i 30 graders hetta!

Nu sitter jag här med min cola och funderar på vad jag skall göra. Funderade seriöst på att gå på bio men nu har jag så klart ångrat mig. Blir nog tv tittande istället.

Imorgon 10.30 kommer en kille som skall kolla på rummet. Hoppas han gillar det mer än vad de andra två har gjort... Efter det planerar jag att gå till South Bank i några timmar. Sola o Bada! :-)

1 kommentar:

Patricia sa...

Drick en vattenflaska först o SEN kan du ju njuta av den goda drycken i dom fina röda burkarna
:-)