fredag 31 juli 2009

Imorgon är det den 1/8!

Tiden bara springer iväg... Eller vad säger ni?

När jag var på väg mot stan efter skolan igår så ringde Madelene och vi bestämde att jag skulle åka hem till henne! Så jag satte mig på bussen... Det gick bra och jag åkte inte fel, nice! :-) Alltid lite lurigt när man inte känner till området så bra. Vi hade det i alla fall jätte mysigt och jag fick god mat! Runt halv åtta var det dax för mig att åka hem och när jag kom hem däckade jag i soffan... Josefin och Betsy gick ut... Tokfior! ha! Hoppas verkligen att de orkar idag med!

Idag tror jag att det blir BBQ i någon park. Vi får se hur tjejerna mår när de vaknar... Ikväll blir det nog utgång till Fridays.

Henrik, jag retas alltid lite med Josefin... Hon är ju skåning! haha! ;-)

1 kommentar:

Patricia sa...

Ja vart tiden tar vägen är en himla bra fråga..... vet inte helt ärligt nyss tyckte jag det var maj o nu är det lite höstaktivteter som är måste anmäla!

Hoppas att eran dag blivit bra!