onsdag 29 april 2009

Typiskt svenskt?

You know you've been in Sweden too long when....

Klicka på länken så kommer ni till en mycket rolig sida :-)

Min dag: Lektion, Farmers Market och Bio. Det är jätte mysigt att gå runt på marknaden, det säljs allt ifrån korv till frukt! Det blev korv med bröd till lunch och så köpte vi med oss lite vindruvor+jordgubbar och gick till South Bank för att ha picknick. Efter det gick vi på bio och såg Fired Up. En ganska kul film faktiskt!

Har precis pratat med pappa, Fabian och Conrad på MSN. Så kul att SE er! Goooingar!

Och nu sitter jag här och vill att det skall bli torsdag eftermiddag...

2 kommentarer:

Patricia sa...

Hej hopp!

Nu är det kanske bara några minuter tills du får nycklarna o kan flytta?!!!

Solen skiner o dom säger kanonväder, jag tror dom, igår var det ju +22 men det vet du nog *ler*

Firar man valborg hos er? Jag tror inte det om jag får gissa!

Ha en underbar eftermiddag med flytt o allt

KRAM

Nina sa...

13. You pass a supermarket and think "Wow, it is open, I had better go in an buy something!"

Haha.. oh no, I've been in Sweden too long!!! :p

Hoppas flytten gått bra!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX