söndag 5 april 2009

12 veckor i Aussie

Nu sitter jag framför datorn och har precis ätit frukost. Om någon timma kommer Jossan o vi skall väll mest chilla, kanske ligga vid poolen. Härliga söndag! :-)

Riktigt skönt att inte vakna upp pigg och alert! Det var jag inte igår! haha! I fredags var vi nämligen ute. Det blev Victory igen... Ett riktigt trevligt ställe faktiskt. De har liveband utomhus, karaoke rum, och på övervåningen spelas klubb musik...

Efter att jag vaknat till igår tog jag mig till West End och parkerade i soffan. Där spenderade jag större delen av dagen. Vi såg på två filmer. En skräckis och en komedi (Just Friends). Båda var kassa, mest skräckisen. Självklart kommer jag inte ihåg namnet på den...

Nina svarade rätt på frågan "Vilken resa?" så hon vinner ett skepp lastat med sjukt många kraaaaaaaaaaaamar! :-) Kos 2004 var svaret... För er som inte vet så var vi ett gäng på 9 pers som åkte dit i två veckor. Vi hade det helt galet kul! På tal om det, om du läser det här Christian, har du kollat på hårddisken med bilderna??? Eller det kanske du har sagt redan. haha... Men jag tror Nina har ett par också... HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Nu har jag vart här i Brisbane i 12 veckor = 3 månader. Hur känns det? Jag tycker att det har gått riktigt snabbt. Den senaste veckan har jag tänkt mycket på vad jag skall göra efter utbildningen. Jag har ingen aning... När jag surfade runt igår hittade jag den här sidan: Trainee TUI Travel...

Inga kommentarer: