torsdag 23 april 2009

Ja ja jaaa! :-)

Ooooo idag har jag fått post från två av mina älsklingar. Av Ullis aka Pingu fick jag ett påskägg fyllt med godis och ett bra. Godiset är nästan slut redan, gud vad gott det var! Tänka sig att många av grejerna smaka färskt när de har vart på resande fot i två veckor, hihihi... Av Carro aka Krokko fick jag en massa små saker med en text till. Texterna på de olika sakerna: DRINK PINNE FOR LIFE YO! FOR EMERGENCIES ONLY! AFTER BEACH! TILL MIN IGELKOTT! JUST FOR FUN! KAN DET BLI MER GÖTT? HJÄRTA! och så var det en tablettask Salta katten! I var det bland annat nagellack, drinkpinne, en igelkott och plåster med nalle phu... Så sött att det inte ens går att beskriva!

TACK SÖTNOSAR!

Carolina Fina... Har igelkotten något namn? :-)

PUSS

1 kommentar:

Carolina sa...

Sötis! Igelkotten aka "Mr Igelkott" heter Rufuss med två s! Han hann bli riktigt bra kompis med arthur, Melvin, Kenntha, Hugo-Pricken och Lusen :) Dom hälsar!

Puss