söndag 12 april 2009

Hej Allihopa!

Hur mår ni? Har påsken vart till belåtenhet? Här i Brisbane har jag det bra! :-)

Igår, hemma hos Madelene och Todd bjöds det på Curry gryta med jordnötter, annanas och ris till. Till efterätt hade Madelene gjort en fantastisk smulpaj. Vi drack vin och spelade kort. Och avslutade kvällen med att se på Exit. Det är en svensk film med Alexander Skarsgård. Helt ok! Madelene väckte oss i morse och frågade om vi ville ha frukost, det ville vi. När vi kom ner så hade hon gjort SCONES! JAAAAAAAAAAAAA! På min scones hade jag ost och marmelad! Tack sötnos! :-)

Kom hem runt 12 idag. Har hunnit med att träna, tvätta och laga lunch. Vet inte riktigt vad jag känner för att göra nu...

Svar på kommentarer
Susan: Hoppas att ni alla där hemma på Hällesåsvägen har haft en bra påsk! Awww! Med pannan. Kanske borde testa det jag med! Här är det varmt med det är molnigt med stundvis skurar. Inte kul! Faktiskt lite avundsjuk när ni säger att ni ätit ute. det kan i och för sig jag också göra men det är inte samma grej! KRAAAAAAAAAAAAAAM
Patricia: Vad härligt det låter! Som här fat här är det dessutom kvavt och aningen varmare. haha! Ja fästingarna är något som borde utrotas. Totalt onödiga och de är bara äckliga! Jag blir borta till Februari 2010... Hemdatum är inte spikat ännu... Kram!

Inga kommentarer: