söndag 26 april 2009

Jag skall flytta!

I torsdags så var jag i skolan på eftermiddagen och avslutade kursen "Leade and Manage People". Hoppas att jag får PM! :-) Precis innan skolan började fick jag veta något riktigt kul! Vi fick lägenheten! Woohooo! Så på torsdag skall jag packa alla saker så att de kan köras in till stan. Jag får uppdatera er med bilder när vi flyttat in! Det blir jag, Josefin och Elisabeth som skall bo där. Inte dumt alls! Efter skolan mötte jag upp Madelene för att dricka lite öl på Beach House, även Kathrine och Hjalmar tittade förbi!

I fredags gottade jag mig vid poolen och på kvällen satt jag, Josefin, Victor och Elisabeth och drack öl och spelade spel på balkongen. Gick och la oss ganska tidigt faktiskt...

Lördagen spenderades vid poolen. På kvällen tog vi oss in till stan för att bowla! Jag vann inte :-( typiskt! Det fick också bli en tidig kväll för idag gick vi upp GÖR tidigt för att åka till Wet'n'Wild! Det är en vattenpark. Jag har haft det så sjukt kul idag, barn på nytt! VI ÅKTE ALLT! Så om ni skulle ta er hit så är det ett ställe jag tycker ni skall besöka!

Djuret på bilden i tidigare inlägg är Possum=Pungråtta. Idag på väg till bussen såg vi en som blivit överkörd... usch usch... http://en.wikipedia.org/wiki/Possum

Imorgon är jag ledig. Har inte mycket mer planerat än att jag skall in till stan och lämna in mina uppgifter till förmedlingen som vi hittade lägenheten genom och betala 2 veckors hyra i förskott. Skola först på tisdag!

3 kommentarer:

Patricia sa...

åhh vad härligt att ni ska flytta! Jag önksar sååå att jag hade ett litet hus i skogen rött med vita knutar, en gräsmatta, buskar och ja ett supermysigt ställe. JAG vill prova o bo i skogen, men fortfarnade inget inom sikte.

Mys för mig med, alltid kul med nya ställen.

Ha en trevlig söndag, här är det soligt +18 men blåser och vi är riktigt slappa idag....

KRAM

Nina sa...

grattis älskling!!! :D

Christian Fridell sa...

Så skoj att det går bra för dig. =)