tisdag 7 april 2009

Good Night Sweethearts!

Igår hade jag halvdag i skolan och idag hade jag heldag. Två heldagar till och sen är det lite lov! :-) I morse hade vi en lektion i Introduction to Tourism... Inte alls tokigt! Vi pratade övergripande om turism branschen och gjorde några activities där vi bland annat skulle göra reseach för en kund. Alltså bara en liten lätt överblick. Samma ämne på torsdag! I eftermiddags hade vi Jeff i Leade and Manage People, det är ganska svårt men det känns ändå som att jag börjar fatta. Det är dags nu! haha! Får se hur det går när jag skall börja med inlämningsuppgiften...

När jag kom hem gjorde jag lite mat och la mig för att vila i någon timma... Maten blev förövrigt galet god. En gryta/soppa på kyckling, potatis, minimajs, rödlök, gräddfil, vatten, buljongtärning, salt och peppar!

Både igår och idag har jag besökt gymmet. Ojoj. Kors i taket! Nu skall jag bara fortsätta så här. Om man ser till tidigare försök att komma igång är sannolikheten inte så stor. Men men. Ett försök då och då är bättre än inget? Eller?

Måste få lov att nämna det än en gång. Jag tycker att ni är dåliga på att kommentera! Vad vill ni att jag skall skriva om? Är det något särskilt ni undrar? Jag vart lite nyfiken förra veckan över hur många läsare jag har så jag la till en räknare... Redan nu är bloggen uppe i 200 st besök (Blondinbella watch out)! Kanske någon av er som vill kommentera? :-)

Förresten, om ni inte har har sett Wallander - Hemligheten ännu så gör det. Den var bra! :-)

Dags att sova... Natti natti!

1 kommentar:

Patricia sa...

Hej vännen!

Så var det snart påsk, tänk vad tiden går.
Ja vad vill "vi " att du ska skriva, allt möjligt är nog ganska "lagomt" svar *ler*

Vad är det för årstid, är det sommar där eller försommar. Svänger vädret väldigt mycket elller är det regn många dagar o sen sol i veckor?

Var är det du är mer så att vad heter stället, en klocka ringer o säger Brisbane?

Idag så är det jobba, och sen åka o hälsa på en kompis som flyttat från en etta till en fyra i radhus. ska bli jättekul...

Jo om du vill kika på sötingar...
Jag är sååå såld på den blonda *ler*

http://www.tva-gardvarare.com/galleri2009/samlingar/dallikull090225.html

Puss o kram o hoppas att du har en bra dag