måndag 27 april 2009

Min måndag!

Nu sitter jag på mitt rum och har kollat igenom de flesta bloggar som jag brukar läsa. Dags att kolla lite på TV kanske? Har haft en riktigt skön dag i övrigt. Vaknade ganska tidigt av mig själv. Gick upp och gjorde kaffe i väntan på att de andra två skulle vakna. Jossan och Vicke har sovit här hos mig i helgen! Nu bor de på vandrarhem tills på torsdag.

Runt 12 tog vi bussen in till stan för att lämna av deras väskor på vandrarhemmet. Väl där (i The Valley) så visste de inte vart vi skulle gå... Vem bokar ett boende, åker till området och "hoppas på att hitta". Haha! Alltid bra med en gata. Eller varför inte ett telefon nr. Efter en stund så hittade vi. :-)

Efter det så tog vi bussen till West End för att möta upp Betsy och gå till förmedlingen som vi hittade lägenheten igenom. Lämnade in papprena till den sura tjejen i receptionen och sen gick vi till banken för att betala bonden. Så var det fixat! Gött!

Innan jag åkte hem så hann jag och Jossan med att äta en Sumo Sallad. Oj en sån sallad! MUMS!

TV time!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hoppas allt är bra med dig och GRATTIS till nya boendet!!! Min jobbarkompis dotter + kompis är nu i Brisbane och det visar sig att dessa två är kompis med Ninas lillebror :-) De bor på stället du rekommenderade och jag har sagt åt mamman att säga åt dem att kontakta dig :-) Må så gott och ta hand om dig! Kram //Susan

Nina sa...

Låter som om vi båda haft salladslycka idag ;)
PUSS