tisdag 14 april 2009

Jaaaaaaaaaaaa!

När jag kollade posten så låg det ett brev till mig från älskade Turtle (Nina)! :-) Taaaaaaaaack! Hon skickade även med ett kort på vår Kung och Drottning! Jag visste att det var något som saknades på anslagstavlan.... hehe! Men än är den inte fulländad... Bara så ni vet ;-)

Sen förra inlägget har jag hunnit med att plugga, äta lunch och gå en vända till Garden City. Det enda jag köpte med mig hem var vattenmelon och passionsfrukt. Tänkte göra fruktsallad, inte helt fel!

Skall se om jag kanske ger mig på någon av de två uppgifter jag har kvar att göra. Det är inte jätte lockande.

2 kommentarer:

Benke sa...

Jag står fast vid att det verkar vara en hård tillvaro för dig down under. Lika bra att du kommer hem till verkligheten igen ;p

patricia sa...

Hej hej, du sover nog din skönthetssömn nu, snart ska jag lägga huvudet på kudden med här.

Jo det var något jag skulle skriva men nu e det helt borta så det är ju lika bra att sluta ta plats här *asg* hur kan man bara glömma...

Kram