tisdag 14 april 2009

Gomorron gomorron!

Idag är det tisdag och jag är ledig!!! Wohoo! Faktum är att jag bara har lektion på torsdag eftermiddag den här veckan. :-) Igår förmiddags tog jag mig in till stan för att möta upp Betsy för fika/plugg. Vi satt där i någon timma eller två. Sen gick det inte mer för det var för mycket ljud runt omkring. Jag åkte hem och gjorde pastasallad! Gjorde även klart alla activities i Leade and Manage people! Gött! Nu är det bara att renskriva dem, förbereda Role Play och skriva Case Study i det ämnet! Hehe. Det är samma ämne som vi har lektion i på torsdag och då skall Role Play äga rum... Det går ut på att jag skall intervjua en person på företaget där jag "jobbar". Ni vet ett sånt där samtal som ALLA företag skall ha en gång om året, minst...

Nu på morgonen har jag tränat lite och har precis ätit frukost. Dags att renskriva mina anteckningar som jag skall använda mig av på torsdag. Efter det skall jag göra klart min uppgift i Introduction to Tourism...

Inga kommentarer: