torsdag 1 oktober 2009

01 OCT 09

Idag har jag vart i skolan, vi fick 2 assessments att göra. Vet inte hur det skall gå men förhoppningsvis bra. Jag får helt enkelt skicka till min proof reader Turtle innan jag lämnar något till läraren. Det bästa är att detta är ekonomi... Inte det bästa för min del men jag menar att hon är en feeeeena på det! :-)

Efter lektionen hade jag och Linda ett mini möte med Ghana där vi berättade vad vi tyckte om två av kurserna vi läser nu. Hoppas att de gör något åt saken!

Till lunch blev det sushi rolls! 2 st för ynka 27 SEK! När jag ätit upp det gick jag till datorsalen för att skriva klart "A day at Martin College", en grej de ville ha till skolans hemsida. Kan tänka mig att länka till det sen när det kommer upp så att ni får se! :-)

Hann med food shopping och fika med Madelene, Malin och Robin innan jag åkte hem.

Idag är det den första oktober och 78 dagar kvar tills jag slutar skolan. Känner på mig att den sista tiden här kommer att gå riktigt snabbt... Jag längtar till mina 5 veckors semester med Krokko!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Längtar också hjärtat!!

Nina sa...

Klart att jag ska hjälpa dig!!! :D Haha, men ja, fena... jag är ju endast en Turtle... :P
PUSS!!