tisdag 13 oktober 2009

Obehagligt

När jag skulle gå och lägga mig igår hände något märkligt... Jag hörde att en bil körde in på tomten så jag kollade ut. Då är det två personer som går ur bilen, den ena ställer sig på trappan precis utanför mitt rum och så tar den andra kort på han. Jag tyckte att det var så obehagligt! Ingen aning om vilka det var... Nu i efterhand tror jag att de känner någon av dem som bor under oss. Men vi ser nästan aldrig bilar här (förutom på den högt trafikerade vägen precis utanför)... Aja.. Jag satte på datorn igen för att tänka på annat.... Men låg ändå och tänkte på det i en timma eller två!

Ångrar att jag inte hade med mig bikini till skolan idag för då hade jag kunnat lägga mig vid South Bank efter skolan! Det är runt 33°C här idag! VARMT :-) Istället tänkte jag vila lite och sen plugga.

Berndt: Vad kul att se att du fortfarande läser! Må så gott :-) kram!

Inga kommentarer: