söndag 11 oktober 2009

Ont i magen

Det blev ingen brännboll för mig idag. Istället har jag kämpat med min rapport. Blev nog inge vidare… Gjorde klart den i alla fall. Tveksamt om jag kommer att få mer än CO, trist! Men what to do? Jag har verkligen försökt!

Efter jag gjort klart den åkte jag och Esmael till Fairfield för att handla mat. Jag vet ju att det inte är någon bra idé att handla mat när man är hungrig. Kom hem med några mindre nödvändiga saker. Men glassen var Weight Watchers i alla fall! :-)

Jag åt lite för mycket mat till middag, fick ont i magen! Så efter det var jag tvungen att lägga mig och vila, det blev visst två timmar…

Nu sitter jag här och skall fortsätta plugga fast med en annan uppgift. Förhoppningsvis skall det gå bättre än med den andra jag gjorde tidigare idag!

Inga kommentarer: