måndag 26 oktober 2009

Fest, sol & bad, plugg och oväder

I fredags efter Flight Centre var det bara till att åka hem, hoppa in i duschen och på med klänning och smink. När jag efter många om och men äntligen blev klar så satte jag mig på bussen mot Toowoong där Amanda bor. Hon, Linda och jag förfestade och sen bar det av till Exchange inne i stan. Galen kväll, lämnar det där. haha!

I lördags morgon vaknar jag av mig själv innan klockan sju och tänker att det är lika bra jag går upp nu annars somnar jag om och missar stranden. Jag är imponerad att jag tog mig upp! Och samtidigt så glad att jag gjorde det. Hade en helt fantastisk dag på Bribie Island. Vi solade, badade, chillaxade, grillade och spelade kubb! UNDERBART! Det var jag, Per, Hanna, Johan, Carolina, Paulo och lilla Paula.

Gårdagen spenderade jag framför datorn och Word. Försökte skriva på en rapport men det gick inte jätte bra. Får se vad läraren säger om den. Satt verkligen i flera timmar och bara stirrade på skärmen.. :-(

Idag är det måndag och nytt block i skolan. Första nya ämnet heter Establish and Conduct Business Relationships. Helt ok! :-) Efter skolan gick jag och köpte lite nödvändigheter så som nytt usb minne, städ grejor, mjölk och kaffe. Efter det åkte jag hem och fixade lunch. Har även hunnit med att tvätta lite kläder för hand. När jag var klar med det så tog jag mig en powernap på 2 timmar. Väl behövligt! Jag orkade inte sitta på stolen. Har börjat få väldigt ont i ryggen, vet inte vad det kan bero på... Jag behöver massage!

När jag vaknade var det dags att ta in kläderna... Såg hur det började små regna för att sedan övergå till värsta ovädret. Det regnar, åskar och blixtrar!







1 kommentar:

Anonym sa...

och vi saknar dig!! Älskar dig!! //systra di