torsdag 15 oktober 2009

Nu är det mycket...

Vi fick jobba på presentationen och rapporten som skall in på tisdag idag på lektionen. Gick väll sådär... Det får bli plugg i helgen kan jag lova! :-(

Efter skolan gick jag, Linda och Corrine och åt lunch på Beach House. Jag tog Chicken Caesar Sallad som vanligt och de andra tog nachos... Den salladen går inte av för hackor kan jag lova! Eller hur Strömbeck och Borgecorna? :-) När vi var klara gick vi en sväng till Supré där jag köpte ett par shorts och ett linne. Sen till Suncorp för att betala hyran... Corrine tog bussen hem och jag och Linda gick tillbaka till skolan för att plugga lite till, i väntan på träningen som började 16.30!

Jag vet inte om jag berättade det men för ett tag sedan skrev jag en text för IBS, klicka här för att komma till den!

Förresten... Är det någon som har lust att skriva mina rapporter som måste göras? Jag vet inte vart jag skall börja... :-(

Om tre veckor och en dag är det min födelsedag... Men det har ni väll koll på? Presenterna är förberedda och redo att skickas? ;-)

Inga kommentarer: