onsdag 14 oktober 2009

hej o hå

Hade presentation idag, gick sådär.... Min information var bra men inte sättet jag presenterade det på... Hoppas att det skall gå bra ändå (betygsmässigt)!

Har huvudvärk o känner att det gör ont lite vid öronen liksom.. Och är allmänt seg. Inte kul! Så det blev ingen träning för mig idag. Skall gå imorgon i stället! Förhoppningsvis känner jag mig bättre då :-)

Om 63 dagar sitter Carolina på planet mot Australien. Och jag längtar som aldrig förr! Inte bara efter henne utan efter alla goingar där hemma... Ååå ni anar inte!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Snart är det bara 62 dagar o vips så är jag där!

m.lene sa...

Hej love! underbart att du mår bättre idag och att du kan gå och träna! saknar dig nu när vi inte hinner ses så mkt men de skal bli kul på lördag! pusss