tisdag 6 oktober 2009

73 days left to Graduation!

När jag vaknade imorse tänkte jag "Neeee jag pallar inte att gå ut å gå innan skolan", så jag ställde om klockan. Jag låg och tänkte i några minuter sen tog jag på mig träningskläderna och gick ut. Jag var ju ändå vaken! :-)

Läraren vi har i Maintain Finances är riktigt bra, och tur är väll det... Inte så säker på att jag skulle klara det här annars. Eller det är jag väll inte ändå men det är större chans! Kommer att ha han i två ämnen till innan vi slutar...

Efter skolan så tog jag och Kathrine oss till Three Monkeys för att äta lunch, det var riktigt trevligt och vi åt god mat med milkshake till! Man får ju lyxa till det ibland! :-) På vägen dit såg vi en stackars gubbe som blivit påkörd av en bil när han cyklade, vet inte vems fel det var... Hoppas att han mår bra, stackarn bloade en massa...

Hann även med att säga hej till Malin och Madelene innan idag :-) Två söta tjejor!

När jag kom hem var jag så trött att jag inte ens orkade hålla ögonen öppna så jag var tvungen att vila en timma... Där försvann plugg tid.. Men what to do när man inte orkar kolla ens en gång? Nu är jag dock lite piggare och redo att sätta igång.

2 kommentarer:

Carolina sa...

Inte långa biten kvar! Bra jobbat med träningen imorse! jag hoppade min, blev lite sent inatt;) Puss

Nina sa...

2010 ska bli gööörnice!! O de är alltid kul o se dig me goos!! :) Små lgh/rum har alltid en vana att stöka till sig, skulle ta kort här nu för att du skulle må lite bättre i din röra ;p Älskar dig massor! O tack för stödet idag :)
PussPussPuss