onsdag 21 oktober 2009

Ledig onsdag!

Eftersom vi gått igenom allt som skall på tidigare lektioner så slapp vi gå till skolan idag, hur bra!? JÄTTE! Annars skulle vi haft en heldag, skönt att slippa! :-) Imorgon skulle vi haft sista lektionen i Manage Finances, men även i det ämnet är vi klara så då behöver vi inte åka till skolan! :-) Vi har länge pratat om att åka till Movie World, så det skall klassen göra imorgon! Vi har en uppgift i Customer Service där vi skall observera en person som jobbar så det tänkte vi göra där... Det kan inte bli bättre! Tur att jag skrev om det, påminde mig själv om att ladda batteriet till kameran!

Presentationen gick inte tipp topp men inte så dåligt heller... Skönt att ha det överstökat! Efter skolan så gick jag först till Coles och köpte lite lunch innan jag hoppade på bussen till Madelene. Först åt vi maten jag köpte (göra go grillad kyckling, pastasallad och tzatsiki). Eftermiddagen spenderades framför tvn, vi såg två filmer, Twilight och Big Mommas House. JAG FÖRSTÅR NU KÄRLEKEN TILL EDWARD! ooooo ge mig! hahahaha...Kathrine när var det du skulle se tvåan? jag och Madelene vill också gå! hahaha! När Maddes Todd kom hem åt vi middag och sen TV igen. Härlig dag! Eftersom jag var ledig idag tänkte jag att jag kunde passa på att sova över där så det gjorde jag.. :-) Imorse gick vi en liten promenad och handla mjölk, sen bakade Madde scones till oss och så åt vi en GALET god frukost! TACK SÖTNOS! Vid elva tog vi bussen mot stan, jag åkte hem och hon till jobbet! OOOOOOO vet ni vad jag fick i tidig födelsedags present? En superduper god Dush Tvål! Tack tack tack tack!

När jag kom hem så såg jag TVÅ gröna paket på hyllan.. Jippie! Ett från Betsy och ett från Carolina! Vad glad jag blev! Betsys öppnade jag på en gång och där i var det godis, gissa vad jag har gjort? Ätit godis så klart! haha! TACK BETSY! Det andra vågar jag inte öppna innan jag fått OK från Carro.... Jag hoppas inte att jag måste vänta till min födelsedag! Jag är så nyfiken!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Men hjärtat! Om du öppnar paketet idag så blir det ju inte ngt paket på födelsedagen!

Det där paketet gick göra fort och skicka, inte lätt det där och matcha in ett datum;) Puss

Anonym sa...

Alla älskar vi Edward!! mer vampyrer åt folket! HURRA HIPP HIPP HURRA!!! =)) /syrran