torsdag 8 oktober 2009

Flow yo!

Nu har jag precis vaknat efter en liten powernap! Dags att plugga.... Vi fick till i skolan idag att börja på vår assessment, visst gjorde jag det men kom inte längre än två meningar. Hade inte flowet så att säga, typiskt! Hoppas att det går bättre nu... De andra var minsann duktiga och skrev nästan klart sina uppgifter... Det känns verkligen som att jag behöver göra bra ifrån på den här också då jag fick bra på den jag lämnade in idag... Aja...

Visst låter vårt lilla äventyr kul? Självklart är det inte slut där, utan bara början. Men resten är inte helt spikat... Kan tänka mig att vi tar flyg ifrån Cairns till Sydney. Skall nog kolla på flyg och boende imorgon när jag är på Flight Centre.

Nu skall jag se om jag har något plugg flow... :-)

Inga kommentarer: