måndag 29 juni 2009

Lugn helg!

Tro det eller ej. Men jag gick inte ut i lördags heller. Kände inte alls för det. Så det blev en lugn helg hemma. Fast igår gick jag och Thomas på bio och såg Transformers. Hade inga förväntningar direkt för jag trodde aldrig att jag skulle se den. Den var faktiskt riktigt bra!

Idag har jag haft skola på förmiddagen. Det blev sushi till lunch och sen kraschade jag i sängen i två timmar. Så gött! Drömde att Pappa tog en öl och att Susan inte alls gillade det. Och så fick han ingen mat för det! Helt sjuk dröm. hahahaha! Efter det tog jag och Josefin en lång promenad. Inte helt fel! Fantastiskt väder. På onsdag skall det bli 27 grader. En sån vinter. haha!

När vi kom hem gjorde jag mat till oss och vi parkerade (som vanligt) oss i soffan för att se Master Chef. Det börjar bli riktigt spännande... Bör vara final om några veckor. Gå in på www.masterchef.com.au om ni vill se! ;-)

Heldag i skolan imorgon!

4 kommentarer:

Benke sa...

Thomas?????

Nina sa...

Du e så go!!!!!!!!!!!!!!!!! änna

Nina sa...

Fan.. Nu blev ja ledsen.. kan tydligen inte titta om ja inte e i landet...

Anonym sa...

Transformers - Tror du att Conrad oxå skulle gilla den filmen?
Dröm - tack o lov ingen sanndröm :-) men lite kul att vi får vara med i dina drömmar.
Brorsorna - Conrad har följt med mormor Maggan till Falun och kommer att vara där tills lördag. Fabian går sista veckan hos dagmammorna och börjar efter semestern på dagis i Ödsmål, avd Trollet.
Väder - Värmebölja och värmerekord, så varmt att tom jag funderar på att bada. Luften står still tills ungefär 22 på kvällen - helt otroligt!
Sköt om dig och ha det bra!
Kram Susan & Co