tisdag 2 juni 2009

Inställd lektion

Eftermiddagens lektion är inställd pga Elizabeth var tvungen att gå till läkaren. Så nu sitter jag här hemma och tänkte plugga lite i stället. Ämnet vi skulle haft är Destination & Products International. Och en av uppgifterna som vi har att göra i den kursen är att göra en PowerPoint där vi skall promota ett land. Jag har valt att göra min om Cypern! :-) Har ju en del egna bilder där ifrån och har vart där 4 gånger totalt. Så fort jag får göra något som har med layout o göra blir jag glad! :-)

Konnos Beach utanför Ayia Napa (Cypern).

Imorse hade jag prov och jag vet i katten hur det gick. Vi får se. Hon började rätta proven på lektionen förut så vi kanske får veta imorgon...

Igår var jag i skolan på förmiddagen och resten av dagen tillbringade jag hemma! Pluggade inför provet, simma & basta samt kolla på TV..

KAFFEDAX!

2 kommentarer:

Benke sa...

Blir det inte mest bilder från diverse stuffställen. Eller har du riktiga turistbilder också? :-p

Nu har jag börjat min semester. Hoppas allt är bra med dig.

Nina sa...

Cypern i mitt hjärta (next to Corfu)! De kommer gå kanon älskling!! :D

OK! Nu Nu NU ska jag banna nätet... Haha... Tenta tenta.

PUSS!